Gæsteopslag & Artikler

iWebz365.dk giver dig muligheden for at publicere et gæsteindlæg eller en artikel. Det er en fantastisk mulighed for at opbygge omdømme på lokalt plan med vores web-domæne med fokus på Danmark. Denne service er gratis, dog skal flere krav være opfyldt.

Krav:

  • Artikelindhold skal være 500 ord eller mere og skal være skrevet på en informativ måde
  • Artiklens ægthed skal bestå Copyscape (kopierede artikler, spin-artikler accepteres IKKE)
  • Artikelindhold må IKKE relatere til hasardspil, voksen, farmaceutiske produkter, had eller noget, der anses for ulovligt i Danmark eller uetisk
  • alle eksterne links i artiklen vil blive markeret som <<sponsoreret>> – maksimalt 1 udgående link til forfatterens websted
  • Artikelindhold skal være skrevet på det lokale domænesprog – dansk
  • vi forbeholder os retten til at foretage ændringer i artiklen ved at inkludere billeder eller relevante links til andre artikler

Vi forbeholder os retten til at vælge artikler, der er publiceret på iWebz365.dk, og fjerne alle indlæg, som ikke anses for at opfylde vores kvalitet eller nogen af ​​ovenstående krav.

Andre SEO-anbefalinger

Vi ved, at mange mennesker søger at publicere artikler for at få backlinks til deres hovedwebsted. Selvom vi accepterer backlink-inkludering, vil det blive markeret som sponsoreret. Dette vil stadig skabe en vis SEO-værdi, da det stadig er et link, der kommer fra et nyt domæne og hjælper med at skabe linkdiversitet til ejeren.

Flere SEO muligheder for dig ville være:

Tjek HowToSEO.Guide-webstedet for en liste over gode SEO-muligheder som backlink-værktøjer til at hjælpe dig med at finde gæsteindlæg muligheder og øge din linkdiversitet, indholdsværktøjer til hurtigt at skrive autentiske artikler og forskningsværktøjer beregnet til at forbedre dine SERP’er med nye søgeord.

Tip til gæsteindlæg

Hvis du ikke er sikker på, hvordan du griber en mulighed for gæsteblogging an, skal du kende din niche, og hvordan du markedsfører dig selv. Selvom det kan virke skræmmende i starten, er denne proces faktisk ret enkel. Der er mange ressourcer, du kan bruge til at finde en målrettet målgruppe og målrette dit budskab. Det vigtigste tip til succes er at bevare ægtheden. Hvis du ikke er i stand til at formidle dit budskab autentisk, skal du foretage nogle ændringer.

Det første tip er at undgå at lave dine gæsteindlæg om dig selv. Selvom du kan nævne din virksomhed i forfatterens bio, bør størstedelen af ​​dit indlæg ikke handle om din virksomhed. Hvis du ikke er sikker på, hvordan du skal gøre dette, kan du bruge værktøjer som Digg og Oktopus til at finde de bedste blogs, der accepterer gæsteindlæg. Når du har identificeret den bedste blog til din niche, kan du begynde at skrive dit gæsteindlæg. Når du er begyndt at modtage indlæg, skal du sørge for at læse korrektur på dine indlæg.

Når du har valgt den rigtige blog til dit gæsteindlæg, skal du finde ud af, hvordan publikummet på det websted er. Dit gæsteindlæg skal have emner, der vil være relevante for deres publikum. Brug af sociale medieplatforme som Digg og Oktopus kan hjælpe dig med at finde de mest populære blogindlæg på internettet. Når du har disse oplysninger, kan du begynde at pitche dit indhold. Husk, dit gæsteindlæg er beregnet til at hjælpe deres publikum, ikke dit eget brand.